poczta

Strona główna Serwis Twoja poczta

 

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy Internetowy Serwis Klienta MTM  (ISK MTM).

Ma on służyć lepszej komunikacji z klientami i ułatwiać pracę z naszymi programami.

 

Na czym polega ta usługa?

 

Każdemu użytkownikowi został przydzielony numer ID (identyfikator) oraz numer PIN. Dane te znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do programu.

Aby skorzystać z usługi ISK MTM trzeba te dane identyfikacyjne wpisać do zamieszczonego poniżej formularza. Dzięki temu system rozpozna użytkownika.

 

Jakie funkcje spełnia ISK MTM?

 

  • podawanie hasła do procedury instalacyjnej (24 godz. na dobę)
  • możliwość pobierania plików pozostawionych dla klienta (aktualizacje, wersje demo itp.).

 

Twoja poczta

 

 

Nie możesz pobrać pozostawionych plików lub nie posiadasz swoich danych identyfikacyjnych?

Zadzwoń: (22) 400-93-99, (22) 404-40-72, 793-99-51-99 w godz. 8.30 - 17.00


Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.